Digitalul face acum parte din viața noastră de zi cu zi. În fiecare zi
petrecem câteva ore cu ochii în ecranele smartphone-urilor noastre sau a
laptopului. Este o schimbare majoră în societatea noastră, de la simpla
utilizare a unui smartphone la utilizarea big data, iar ascensiunea noilor
tehnologii a schimbat modul de a face afaceri în ultimele decenii.
Miza de mâine pentru companie va fi să-și asigure transformarea
digitală , adesea o sursă de îngrijorare și de întrebări. Pentru a realiza
acest lucru, agențiile de marketing digital asigură o tranziție de succes și
fără probleme pentru companii. Prin definiție, o agenție de marketing digital
își sprijină clienții de la început până la sfârșit, adică de la identificarea
nevoilor pentru soluții digitale, până la urmărirea rezultatelor.
Aceste soluții pot fi multiple, de la crearea unui site web, până la
dezvoltarea unei aplicații mobile prin implementarea campaniilor Google Ads,
agenția trebuie să fie capabilă să ofere o strategie largă și personalizată.
Pentru a acoperi cu succes toate aceste soluții, agenția de marketing
trebuie să dispună de un set de angajați versatili și competenți în mai multe
domenii: design, dezvoltare, community management, SEO etc.
Definiția marketingului digital
Marketingul a evoluat foarte mult, trecând de la o strategie de
outmarketing la o strategie de inbound marketing, iar aceste evoluții sunt în
concordanță cu noile obiceiuri de consum. Comerț electronic, comparație de
preț, sunt atât de multe schimbări care au determinat companiile să se
reinventeze. Pentru că astăzi consumatorii au devenit volatili, exigenți și
conectați, aducând noi constrângeri companiilor, rolul pe care îl are o agenție
de marketing digital a devenit și mai serios atunci când vine vorba de
obținerea unor rezultate bune.
Astăzi, marketingul digital a devenit o problemă importantă pentru
companiile care doresc să se revitalizeze. Marketingul digital cuprinde un set
de practici care vizează promovarea companiei, generarea de clienți potențiali
și păstrarea clienților. Media digitale, cum ar fi site-ul web, social media,
SEO, inbound marketing, date, marketing local și diverse campanii de e-mailing
sunt folosite pentru a implementa această strategie digitală.
Marketingul digital intervine în toate sectoarele de activitate și
folosește un set de strategii. De asemenea, face posibilă conferirea de
avantaje reale companiilor, nu numai pentru a crea o relație de proximitate și
încredere, ci și pentru a afla și rezolva cerințele consumatorilor.
Marketingul digital oferă companiilor posibilitatea de a-și controla
costurile în timp ce desfășoară acțiuni mai interesante și mai profitabile.
Deschizându-se pe o piață din ce în ce mai mare, digitalul se adresează în
orice moment unui număr mare de clienți.
Companiile care caută vizibilitate pe rețelele sociale sau pe motoarele
de căutare au tot interesul să se îndrepte către un proces de digitalizare.
Înțelegerea digitalului este acum vitală.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu